jag svär högt.

ja, så är det. fan fan fan. jag säger det igen ifall du missade. eller nej förresten. skit i det.

sitter hemma o lyssnar på seabear o tycker synd om mig själv. det är sol, sommar o jag befinner mig mitt på södermalm, redo att kasta mig in i dekadensens dans. o vad händer då? jo, jag får feber, inflammation av ngt slag i njurarna och penicillin på det. hurra. livet leker. och ja, jag är oggig.

(liten förklaring ang. oggig direkt från folkmun.se för er som inte hängde med:
Oggig
Att vara oggig.
Att vara sur, tvär. Irriterad. Mucka gräl.
Hörs i Västeråstrakten.)

Kommentera

