Konsten att powernappa med stil.

En gång i tiden då Göran Persson fortfarande var statsminister berättade han i ngn tidning om sina powernaps. Hur han varje lunch tog sig en (enligt sig själv) välbehövlig powernap på 15 minuter på sitt kontor.

Varför jag minns det här kan man ju undra. Jag vill inte minnas saker om Göran Persson. Det är högst obehagligt. Men nu gör jag det. Och jag tänkte ta kontroll över det här obehagliga minnet genom att trasha Görans powernaps till små atomer.

Och det gör jag genom att avslöja (löpsedel ngn?) att mina powernaps aldrig hamnar under 2 timmar. Och idag har jag redan klarat av min tredje. På soffan. Och har jag sovit gott. Jajamensan. Så gott att jag funderar på att somna om.

Så vad vill jag ha sagt med det här? Jo, att Göran Persson kan slänga sig i väggen. Hans 15min är fjantiga, fjolliga o högst löjliga och att han ska komma igen när han är en riktig karl som powernappar i minst 2 timmar. That is hardcore.

Tack o adjö.

Kommentera

