musiksynder: frosseri.

men håll i er. jag är lite blödig just nu. o alldeles överlycklig över all bra musik jag hittar. nästan så jag är tårögd (hur underbart är det inte att vara sådär vinblödig o glad – love it!).

det är jag som frossar i musik nu. jag ska ta igen åratals av musikkoma nu. på sekunden. fattar inte hur jag överlevt. hur har jag INTE kunnat lyssna på musik aktivt. fattar inte. verkligen inte. konstigt. dumt. ofattbart. men nu är den tiden över.

så jag frossar. det skaver nästan i öronen av hörlurarna. grannarna gnisslar säkert sina tänder eftersom det aldrig är tyst hos mig numera.

men vem bryr sig.

jag sitter här med ett stort leende på läpparna o njuter av florence + the machine. bat for lashes. the libertines. maskinen. the xx. broken bells. two door cinema club. kate nash. rolling stones. neil yong. nina simone. ryan adams. jeff buckley. regina spektor. pascal. ed harcourt. glasvegas. kristian anttila. joel alme. hardy nilsson. seabear. white stripes. jenny wilson. john legend. tricky. lily allen. suede. robyn. teenage fanclub. popsicle. the beatles. antonio vivaldi. o en massa annat.

with friends with good taste and with spotify at my feet – how could i not be happy.

cheers!

Kommentera

