begrav midsommarafton.

since78.briangossett.com/wp-content/uploads/2009/07/LCH.jpg

oh, vad jag avskyr midsommar. måste bara spy ur mig.

den enda gången det varit riktigt roligt de senaste decennierna var när min kompis andy från LA var här o vi låg i gräset o pratade om livet o drack o förundrades över hur vackert det var m den ljusa natten. (förutom att vi m stora ögon tittade på geten som slickade sig själv. alltså, det var en hane. men det här var ett sidospår. o varför skulle jag ta upp det egentligen?)

men i alla fall. en gång.

annars hatar jag midsommar. sill o nubbe. alla är så jävla lyckliga. sommarfylla. hurra hurra! sverige är så vackert. yada yada. alla ska vara på landet o doppa nästipparna i komockor o orera om hur vacker den svenska sommaren är. o hur underbart det doftar. plink plonk på ostämda fula gitarrer. o vad lyckligt lottade vi är som bor här i fantastiska fucking sverige.

spare me.
hatar det.

i år drar jag till london. betong. öl. avgaser. o engelska tandlösa alkisar (som av ngn anledning har en förkärlek för mig) ska bli mitt sällskap. förutom Å så klart dårå.

längtar redan. imorgon bär det av.

3 thoughts on “begrav midsommarafton.

Kommentera

