seriös träning.

det är viktigt att utmana sig själv. o varför göra det som vilken medelsvensson som helst. så jag bestämde mig för att träna för maraton. stockholm maraton. 2011.

det hela är mkt seriöst. jag har ett program jag tränar efter. om allt går som det ska så är det meningen att jag ska klara det på 5h.

igår gick jag ut o sprang vid 22. efter ett glas rosé. det gick lysande. kanske borde jag alltid inleda mina löprundor m lite vin? vad tror ni? ett framgångsrecept i vardande månne? o blir det inte mkt roligare att springa om man är lite på lyset?

Kommentera

