den yngsta man får ligga med.

dela din ålder med 2. plussa med 7. där har du den yngsta du får ligga med. jag är visst den sista som hört det här men ändå.

min uträkning: 23.

sweet.

eller not so much.

vad har jag gemensamt med en 23-åring?

när de åt puré hade jag för länge sen börjat med oliver.

när de kollade på björne kl 18 varje dag så kollade jag på melrose place.

när de drack hallonsaft på sitt 10-års kalas var jag full på en kvarting renat på djäkneberget.

tack o adjö.

(ps: gränsen uppåt vill jag inte ens tänka på. urk!)

2 thoughts on “den yngsta man får ligga med.

Kommentera

