de små sakerna i livet.

idag hade jag ett agneta sjödin-moment. o jag måste dela med mig av detta ögonblick av vardagslycka med er kära läsare. kanske kan det ge er en känsla av mindfulness i er vardag. jag vill ju er bara allt gott, att ni ska vara harmoniska och jordade där ni befinner er i detta n.

mitt ögonblick av vardagslycka var när jag och en vän ikväll kom till busshållplatsen när vi var på vägen hem från kungsholmen. vi blickade upp mot displayen och log saligt. det var bara två minuter kvar tills bussen skulle gå! vi såg på varandra. log igen. och jag kände mig lycklig. där och då.

och den känslan bär jag med mig nu, in i sömnen. god natt! lycka och harmoni. kiss o bajs.

Kommentera

