mera lycka.

maskinen har varit. det var en den sista varma sensommarnatten. och jag är inte direkt ledsen att jag tillbringade den ute på en ö.

popaganda har också varit. det var en härlig helg. o även om prio inte låg på att se så många konserter så var det en najsig helg eftersom jag fick hänga med storasyster.

nästa lyckopiller blir kate nash. det är inte mer än två veckor kvar. underbart!

sen har jag precis köpt biljett till blonde redhead. ser framemot det efter kate.

nu undrar jag bara om det blivit några biljetter bokade till danko. du som skulle göra det – hur är läget med det?

3 thoughts on “mera lycka.

Kommentera

