spice up your life.

jo men eller hur? det vill ju var och en av oss. lite spänning som kittlar sinnena.

vad vill jag ha sagt med det här då? jo, att idag somnade jag på soffan direkt efter maten.

o än sen då tänker ni. jaja, bear with me.

jag var så UTTRÅKAD! laga mat. plocka undan disk. handla. plocka in matvaror i kylskåpet som luktar apa av de franska ostarna som bor där. äta mat. vika tvätt. öppna post som bara består av räkningar.

nej tack, tänkte jag. nog med vardagsliv. i will SLEEEP! fly tristessen.

sagt o gjort.

men vet ni: det var inte ett dugg mer spännade i min sömnvärld. inga äventyr. inga upprörande händelser. inget spännade dvärgsex. nada.

what does a girl have to do? va? va? va?

3 thoughts on “spice up your life.

  1. Jag lider med dig, på riktigt. Brukar göra samma sak. Ibland vore det schysst om någon bara tog med en lite spontant på ett litet kvällsäventyr.

Kommentera

