men ta det lite piano va!

jag förstår att ni saknar mina inlägg. att ni är lite otåliga o undrar vad jag kan ha för mig som är viktigare än att roa er med glamorösa och intressanta detaljer från mitt vilda liv.

men hörni, så här är det: jag har inte tiiiiiid att blogga. eller snarare (om jag nu ska vara sådär otrevligt ärligt som jag brukar vara – i know you still love me!) så orkar jag inte. jag har sprungit. ikväll. i mörkret. själv. o nu ska jag vara sådär äckligt nöjd över det så jag tänker ”unna mig”. hatar uttrycket ”unna mig” egentligen men jag ska fan krypa ner i sängen och ”unna mig” en kopp te, mörk choklad, senaste avsnittet av DH och, nu till det bästa av allt, jag ska ”unna mig” att skita i att borsta tänderna. ha!

obs1: limpan, du vet det där vi snackade om på twitter… du är högvilt. så let me know om du vill snacka lite närmare om det.

obs2: hjördis, citationstecknen är tillägnade dig! vassego.

One thought on “men ta det lite piano va!

Kommentera

