spritkaninen har gått AA on me.

J heter min spritkanin. de fem senaste festerna har hennes uppgift varit att se till att jag inte blev för full. hon får IG på genomförande.

(jag är vän av ca noll eget ansvar)

ikväll var jag och J på lilla hotellbaren. vi skulle på bio. vi drack vin. sen drack vi lite till. o det hela slutade med noll bio o mera vin. dock att vi gick hem vid 20. allt tack var J. så nu har betyget höjts till G. grattis!

sen jag kom hem, tack vare J, har jag druckit te och ätit macka och kräkts över idol. försökt titta på skavlan (orka!) och nu tänker jag sova.

en helt vanlig glamorös fredag i miss universums liv. heja!

2 thoughts on “spritkaninen har gått AA on me.

Kommentera

