bon voyage!

nu har jag dragit till london med bästaste j – hurra hurra!

schemat är nästintill perfekt:
torsdag – konsert med robyn (som jag har längtat!)
fredag – middag på fifteen (redan hungrig!)
lördag – afternoon tea (scones och clotted cream, nom nom!)

som ni ser så finns det en massa luft för shopping, strövtåg, fika, goda drinkar, people watching etc. jag längtar redan! eller vänta… jag är ju faktiskt redan där. haha!

på söndag är jag tillbaka och låt oss hoppas att hemresan går bättre denna gång än förra gången, hehe!

ps till hjördis: tenha uma grande estadia em Portugal e eu espero que você apreciará lotes de bons alimentos, de companhia do divertimento e de funcionamentos encantadores!

2 thoughts on “bon voyage!

Kommentera

