dag 03 – en låt som gör dig glad.

oh, härligt med lite positiv energi efter hatlåten. den här är faktiskt inte heller så lätt.

en gammal raring som hängt med ett tag och som alltid får mig att le och längta efter sommar är denna:

popsicle – hey princess

men det där är ju gammal skåpmat. så då tänkte jag att jag skulle ta den här:

mando diao – gloria

men så blev det inte. för när jag tänkte på mando diao så kom jag att tänka på peace and love-festivalen som håller till i borlänge och då poppar en helt annan skön bit in i huvudet och jag börjar le. så är det. det är ju den här låten gör mig glad.

miss li – dancing the whole way home

fast den här gör mig också väldigt väldigt glad. trots texten. jag vill bara dansa och le och snurra runt. japp, så är det.

säkert! – dansa fastän hjärtat brister

3 thoughts on “dag 03 – en låt som gör dig glad.

  1. ååh! dansa fastän hjärtat brister! den får en verkligen på snurra-runt-och-le-humör (ja, trots texten..). 😀

Kommentera

