om att inte ha förtjänat det.

ja, alltså, jag bara undrar vad jag gjort för att förtjäna den baksmälla jag hade när jag vaknade vid kl 7 imorse. för vadå? jag drack två glas rosé på ca 3 timmar och sen ett glas prosecco typ 2 timmar senare. what have i done to deserve this?

tur att jag kunde ta en återställare på brunchen (= en öl). nu är allt som vanligt igen. solen skiner och världen är god. jag har promenerat genom staden med vänner, ätit glass i solen och fixat lite fint hemma.

det kan få bli kväll nu. dagen kan liksom inte bli bättre.

2 thoughts on “om att inte ha förtjänat det.

  1. det är åldern, kära du. jag kan inte se någon som helst annan förklaring de gånger jag har drabbats av liknande fenomen. och det är för jävligt, rent ut sagt. eller hur?

    låter som en alldeles underbar dag, för övrigt!!

    • menmenmen… de gånger jag druckit buckets and heaps och ändå inte varit bakis? de kanske inte räknas på nåt vis. 🙂

      ja, underbar dag. nu, förhoppningsvis ännu bättre kväll.

Kommentera

