dag 23 – en låt du vill ha på ditt bröllop.

men jeez. jag undrar om jag kommer att gifta mig igen. troligen inte. och inte kan jag heller ta nån låt från det bröllopet som var.

men om jag tänker på låtar i såna sammanhang som bröllop så går allt med ted gärdestad bort. eller andra såna svenska kompositörer. likaså smöriga saker som typ one m u2. kanske borde jag chocka folk med tomas ledin? det vore ju annorlunda iaf.

men om jag tänker efter riktigt ordentligt så skulle det nog bli den här.

david bowie – heroes

Kommentera

