om små stunder av lycka.

men se, idag har jag fått igång min nya dator och redan är jag bottenlöst förälskad. raringen doftar till och med gott. frågan är bara hur länge det håller i sig? doften alltså. kärleken kommer nog att bestå oavsett.

förresten så har jag också börjat mitt nya jobb idag. tjohoo! fast det märks än så länge inte direkt. jag är ju kvar på mitt gamla uppdrag. det är bra skit ska ni veta.

nog nu. dags för mörk choklad med citron och ingefära.

ps: varför är det så svårt att komma ihåg vilka sidor jag hade som favoriter på gamla datorn?

ps2: tips på sidor/bloggar/siter/whatever som jag bör lägga till i min reader?

6 thoughts on “om små stunder av lycka.

    • jo, typ. fast igår hittade jag inte min externa hårddisk som jag sparat dem på. o så tänkte jag att what the heck, det är ju skönt att börja om liksom. 😉

      vågat va?

Kommentera

