profetia om den kommande sommaren – del 1.

ny lek: vad kommer att hända mig under sommaren som kommer?

jag lyssnade på veronica maggios satan i gatan på morgonen och texten i låten mitt hjärta blöder fastnade i huvudet. jag känner igen mig från förra sommaren. o varför skulle den här sommaren vara annorlunda?

Får ingen luft
Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
De andra drog
Andas, andas men det är för varmt

Jag är för full
Du är för ung
Jag ser dig prata med hör inte ett dugg
Letar mig ut
Blinkande ljus
Andas, andas allting snurrar runt

det kommer att hända. garanterat.
skönt att vara så förutsägbar.
eller.

5 thoughts on “profetia om den kommande sommaren – del 1.

    • Haha, jo, det är ju det. Men just när jag skrev inlägget var jag inte alls på humör för det… 😀 Tur att det går att ändra sig (samt sin sinnesstämning!).

  1. Ping: jag tror mitt hjärta blöder. |

Kommentera

