men va?

idiot.

kungen, sexualiteten och klassbakgrunden

jag var bara tvungen att säga det nu direkt. samtidigt funderar jag vidare. för jag vet inte hur man kan säga att

”Det som begränsar kvinnors liv mest är inte heller rädslan för Strauss-Kahn-typer, utan för män ur lägre samhällsklasser.”

det håller inte i min värld. och hur vet den här mannen vet om vilken rädsla som begränsar mitt liv? i texten finns inga källor utan bara allmänt tyckande.

allmänt tyckande om kvinnors rädslor av en man.

fint som snus.

4 thoughts on “men va?

  1. och hur vet den här mannen vet om vilken rädsla som begränsar mitt liv?

    Jag måste ha missat att Lundbergs inlägg handlade enbart om dig. Tack för förtydligandet. Så du är alltså mer rädd för sexuellt våld (som Lundbergs inlägg handlade om) från IMF-direktören och Sveriges statschef, än från gemene spännblatte/white trash (lägre samhällsklasser). Ja, oj, då faller ju hela Lundbergs inlägg platt. Tocken idiot han är, den där mannen.

    Dessutom får jag säga att jag är avundsjuk på ditt sociala liv (undantaget detaljen att kungarna och världsbanksordförandena brukar utöva sexuellt våld mot dig då, förstås).

    😛

    • My bad som vanligt. Solklart.

      Eller not.

      Saken är ju den att jag är rädd för sexuellt våld. Punkt. Oavsett vilken samhällsklass förövaren har.

Kommentera

