ni är alla inbjudna!

för ett tag sen var en killkompis på svensexa. en av aktiviteterna var att brudgummen skulle få sitt underliv vaxat medan alla de andra tittade på.

varför tycker (vissa) killar att sånt är kul? jag fattar verkligen inte. för mig är det bara så pubertalt. ytterst fånigt.

jag frågade hjördis om hon skulle komma om jag bjöd med henne till en brazilian wax-session. sådär så att hon kan titta på, kommentera och eventuellt fotografera. jag tänkte också bjuda med mina systrar, min mamma och några andra av mina bästa vänner. jag lovade dessutom att bjuda på jordgubbar och bubbel. en trevlig tillställning med andra ord. vem skulle inte vilja komma, tänkte jag. inte.

hjördis dog av skratt. för att det är SÅ OTÄNKBART. otänkbart för att det inte är kul, intressant, häftigt.

så varför tycker (vissa) killar att det är kul och intressant och häftigt? enlighten me, pls.

6 thoughts on “ni är alla inbjudna!

  1. men alltså. ursäkta? jag vet inte ens vad jag ska säga. så jävla… osmakligt. så sorry, darling, ingen visdom från mig!

  2. Jag fattar inte heller grejen med det hela. det känns bara så…osmakligt. Inte vill jag ligga och visa muffen för alla jag känner.

Kommentera

