vissa går i kyrkan på en söndag men jag…

…jag fikar på stan och vinkar av en kär vän. shoppar skor. spelar wordfeud. springer runt hammarby sjöstad i kvällssolen. twittrar. diskar. svettas. suktar efter godis. och bara är.

dagens viktigaste fråga: när ska jag få tillfälle att ha på mig mina nya fina fina skor? va va va? vem följer med? de ska bäras vid tillfällen då det ska drickas vin/drinkar/öl.

dagens mest irriterande grej: när random-person som jag spelar wordfeud med går från att lägga ”be” för 2 poäng till att lägga ”skritta” för 69 poäng. jag misstänker att någon hittat google. obs! någon är inte jag.

2 thoughts on “vissa går i kyrkan på en söndag men jag…

Kommentera

