den icke-minnesvärda (skit)dagen.

den inträffade idag. vad jag INTE ska komma ihåg den här skitdagen när jag tänker tillbaka på augusti 2011 nån gång i framtiden.

bakis. trött. saker överallt här hemma. tvätt i tvättkorgen som inte tvättar sig självt. o där får det ligga kvar för jag skiter i att jag bokat tvättstugan. har ingen lust. den där förbannade kökslampan som jag köpte får jag inte upp. fan fan fan.

känner mest för att gå o lägga mig o äta upp min mörka choklad på 2 sekunder o glo på arrested development o låtsas som att det inte alls är måndag imorgon.

PS: kom på att det hänt en rolig sak idag: glass m hjördis på fjällgatan och ett par riktigt goda skratt. tur att jag kom att tänka på det. känner mig genast lite lättare till sinnet.

4 thoughts on “den icke-minnesvärda (skit)dagen.

    • ja, det är bättre idag. o även om en vet rent intellektuellt att det blir bättre så är det ju bara sååå jobbigt när en står där mitt i all skit. men som sagt, idag är en bättre dag. kramar till dig med!

Kommentera

