om att skåla i hallon och skratta högt. väldigt högt.

eller skåla o skåla… vem har tid med sånt när det finns hallonöl att dricka? ja, ni läste rätt. hallonöl. eller lambic smaksatt med hallon. det var nom nom och inte ens systers kommentar om att det smakar hallonsaft men luktar kräks förstörde det hela för mig. det var GOTT!

där satt vi på pressklubben och pratade strunt och hade roligt. åt musslor, skojade om den surkartiga servitören och skrattade alldeles för högt. inget nytt under solen med andra ord. bara en skön härlig kväll med folk jag tycker om. kunde inte vara bättre.

nu blir det nattinatti till dagens vaggvisa. älskar hur han säger water, på det där londonviset när man sväljer t:et. fånig detalj som får mig att längta till london. snart dags att åka igen.

2 thoughts on “om att skåla i hallon och skratta högt. väldigt högt.

  1. låter som en härlig kväll, vännen! 🙂

    och jag älskar limit to your love! och inga detaljer är fåniga. håller fullständigt med!

    • visst är det en fantastisk låt? och sant, detaljer är inte fåniga, men det att en sån dialekt kan få mig på fall när som helst är fånig. haha!

Kommentera

