om ett par dagar.

då är det min födelsedag. tänk att det alltid känns så genant att fira sig själv, att fira mig. jag tycker det. jag känner alltid så. varje år.

tänker liksom att inte är det väl nån som vill fira mig. vad pinsamt om jag kallar till kalas o ingen kommer. o så tänker jag att jag inte ska kalla till nåt kalas.

i år känner jag likadant så klart. what else. men jag har safe:at upp med att fråga de tre bästa. de kommer iaf att komma. o vi ska vara på en bar. då blir det inte så pinsamt uppenbart om det bara blir vi. eller förresten: det blir nog bara vi för jag vet inte vilka andra jag ska fråga. som bor här, där jag bor.

jag önskar att jag inte skulle vara så fånig utan bara se framemot en rolig kväll med människor som jag tycker om och som faktiskt tycker om mig.

kanske nästa år. or not.

(o har jag inte frågat dig o du vill komma: säg till. det är nog bara så att jag varit för blyg för att fråga dig. tänkt att inte vill väl du komma. o så kanske du vill det i alla fall. o vet du: det får du.)

4 thoughts on “om ett par dagar.

  1. vännen, det är KLART du ska firas, och att folk vill fira dig!! ♥

    och du? du skulle bara veta hur mycket jag känner igen mig.

    hade jag bott där du bor, då hade jag kommit på ditt kalas. lika säkert som att jag sitter här. ja, alltså om du hade velat, så klart. =)

    • oh, gulle! klart jag hade velat att du kom! 🙂 det blev fint till slut iaf med vin m vänner o sen en lugn kväll hemma läsandes ett RIKTIGT brev som kommit från Finland. En skön fin födelsedag helt enkelt.

Kommentera

