miss universum gör sig av med tramset.

jag har inte kollat min google reader på kanske 4 dagar. eller en vecka. jag vet inte.

klickade mig in där idag. 276 olästa objekt.

ställde mig på ”Alla objekt”. fortfarande 276 olästa.

tänkte först att hur i hela friden ska jag läsa allt det? 276 st bloggposter.

satte sedan fingret på PgDn (page down, om ni inte visste). ser bloggposterna flimra förbi och hur räknaren för olästa snurrar nedåt.

funderar lite på hur jag ska åka till jobbet under tiden (buss, tunnelbana, buss, tunnelbana?). funderar lite till på om jag behöver mer frukost (svar nej). konstaterar att jag behöver borsta tänderna.

och hepp så var de olästa objekten noll och jag har inte fyllt mitt huvud med en massa trams.

4 thoughts on “miss universum gör sig av med tramset.

    • verkligen! och i det här fallet så var det så himla befriande att jag bara bestämde mig för att strunta i att läsa allt. 🙂

  1. Haha, här har du en med samma ”problem”… men det räcker med en dag för att jag ska vara uppe i 200+ olästa inlägg. Följer man för många bloggar då, måntro? Men läsa inläggen måste jag, hur mycket stress/jobb det än innebär, jag är hooked på bloggar, minst sagt. Du ligger självklart i min reader, men jag vet inte om jag vågat kommentera dig förut, jag är lite blyg med sådant 😉

    • men hej och vad roligt att du kommenterar! 🙂
      o jag fattar inte hur du hinner/orkar läs allt? du är nog min idol.
      ska kika in o titta runt hos dig också men inte idag för nu ska jag packa klart…

Kommentera

