kindness can cure a broken heart, honey are you feeling kind

ibland, kanske speciellt tillfällen som nu då jag är sjuk, saknar jag verkligen någon som vore här och klappade mig lite när jag känner mig ynklig, som kokade varm choklad till mig och i allmänhet bara var här och gav mig en kram då och då. nån sån finns inte. just nu. undrar hur länge det dröjer. o jag undrar var en hittar såna.

under tiden får jag nöja mig med ryan adams ljuva stämma, en hel massa snask och choklad och läsning av igelkottens elegans. dåliga substitut men substitut never the less.

(förresten: det ordnade sig med läkaren genom faktura. det ordnade sig med apoteket genom 64 st enkronor som täckte kostnaden för medicinen. det ordnade sig med cash genom hjördis som ryckte ut till undsättning. tack!)

2 thoughts on “kindness can cure a broken heart, honey are you feeling kind

  1. åh jag veeet. men ja, vad gör man. :-/ men det är tur man har sånt som choklad och ryan adams ljuva stämma iaf 🙂 tur det ordnade sig med pengarna!

    kraaam!

Kommentera

