min evil twin.

min evil twin skulle:

– säga åt den söta snygga killen på baren att kom här, nu går vi hem. o sen ligga hela natten.
– skulle säga åt den där typen som trängde sig i kön att ta o shejpa upp sig o ställa sig sist.
– skulle säga åt den där irriterande människan på jobbet som aldrig kan låta andra prata på mötena att det nu är min tur att prata o att människan ska hålla tyst.

men hoppsan.

punkt ett o två har jag redan gjort. hehe.
o punkt tre skulle min evil twin säga till mig. oops.

Kommentera

