återkommande flyktbeteende.

inatt åker jag mot curaçao men just nu känner jag mest för att gå o gömma mig under täcket. nu igen? tänker ni. ja, nu igen. den här känslan kommer alltid när jag ska iväg.

liiite stressad också över att jag inte packat än. att jag inte samlat alla resedokument. att jag inte bokat taxi till arlanda. att jag inte kollat allt här hemma. att jag inte lämnat nyckeln till hjördis. att jag missat att boka av ett friskispass idag o nu får en prick i deras belastningsregister. att jag inte hunnit ringa min syster.

men ni hör ju. jeeez!

tur att jag ska möta upp lite kompisar för middag o vin. kanske kan det få mina nervösa besvär att fly sin kos.

2 thoughts on “återkommande flyktbeteende.

  1. gudars skymning, jag vill också åka! ha det alldeles underbart, vännen!! ps. förstår ändå känslan av att vilja gömma sig under täcket.

    kramar!

    • jag hoppas verkligen att det blir alldeles underbart. varför skulle man annars besvära sig om att åka halvvägs runt jorden? 😉

Kommentera

