hur kan nåt kul vara så tråkigt?

att flytta. det är ju egentligen roligt. ny bostad. pirr i magen. dagdrömmeri om inredning. vi har alla varit där.

o sen det faktiska flyttandet. kånka kartonger. in i bilen. ut ur bilen, in i hissen, in i lgh. bära, släpa. urk, så trist.

jag har hjälpt min syster att flytta idag. om ett par veckor ska jag hjälpa ett par kompisar att flytta o om nån månad ska jag flytta själv. vad roligt o vad tråkigt på samma gång!

min egen flytt kommer nån flyttfirma få ta hand om kan jag säga. no bloody kånkeri av kartonger. jag är över det.

8 thoughts on “hur kan nåt kul vara så tråkigt?

Kommentera

