varma händer kring mitt hjärta.

den här julhelgen har jag haft varma händer runt mitt hjärta. så fina människor som varit runt mig, som skrattat och lett med mig. pratat med mig. kramat mig. härliga familj, jag är glad att just ni är min familj.

sedan en skön lat måndag.
sova länge.
äta frukost.
slappa.
till moderna museet för att se turner monet twombly. njutningsfullt sitta och betrakta målningar.
promenad i den varma vinterkvällen till gamla stan o lite mat i magen. samtal. lugn. skratt o leenden.

hemma igen. landar. njuter.

14 dagar kvar tills jag börjar igen. tills dess ska jag njuta. skratta. dansa. sova. äta. träna. jag kommer att ha det så bra.

o ikväll ska jag somna till denna: aa bondy – down in the fire

2 thoughts on “varma händer kring mitt hjärta.

  1. låter som en fantastisk julhelg! visst är det härligt att vara omgiven av nära och kära? och bara vara.

    och gud så ljuvligt det låter med dina lediga dagar, både igår och de du har framför dig. vill också vara så där… tillfreds.

    • ja, familjen är bäst. när den har sina stunder… 😉
      tillfreds, ja, kanske är det det jag är just nu. även de stunder då jag går och väntar på den omöjliga rastlösheten. för den kommer att komma. sen.

Kommentera

