berätta för mig om det är sant. att din hud är doppad i honung.

jag går här hemma o är ledig. sover. myser.

som jess skrev i en kommentar: jag är tillfreds. o det är rätt ovanligt för att vara jag. rastlös av naturen som jag är.

men idag har jag lyckats bara vara. när jag väl kom hem så började jag med att avboka ett träningspass innan jag kröp ner i min egna sköna säng och somnade om. vaknade efter en stund o gick upp o yogade. konstigt nog så gick det inte alls bra så jag gav upp o lagade lite lunch istället. sen handla, laga lasagne, baka kakor. tvätta. bädda rent i sängen. lyssna på musik, sjunga med.

snart ska jag krypa ner igen i mina lakan som doftar nytvättat o läsa vidare i ”båten” av nam le. precis innan jag somnar ska jag fundera på det där med om din hud är doppad i honung. då kommer jag garanterat att somna med ett leende.

3 thoughts on “berätta för mig om det är sant. att din hud är doppad i honung.

  1. Ping: om att vara tillbaka på ruta noll. |

Kommentera

