i will quit my day job and be your sugar momma.

alltså jag ÄLSKAR blocket! har en del möbler som jag behöver sälja nu när jag ska flytta till mycket mycket mindre så jag lade ut en annons på blocket och inom 10 minuter hade tre personer hört av sig om tre av sakerna, inte ens samma saker. wihii! o en timme senare har den första personen hämtat sängborden. nu väntar jag in den andra som ska hämta byrån. o sen innan jag åker och finfikar så ska den tredje komma.

yay – jag är snart rik o kommer att inte att gå till jobbet nästa måndag utan ägna mig åt att var sugar momma på heltid!
tänk: precis det jag alltid drömt om.

Kommentera

