om att ha en puls på 367 två veckor before the fact.

om två veckor flyttar jag och jag har redan maxpuls och lite till de flesta av dygnets timmar. ja, det är helt klart på grund av den här förestående flytten.

just nu tänker jag så här: jag har så mycket grejer – GAAAAAHHHH!

fast jag vet att de av er som varit hos mig inte håller med om att jag har mkt grejer men jag har ångest ändå. vad ska jag med de här himlans sakerna till? kan jag inte få en container utanför mitt fönster som jag kan ösa ner skiten i, tack?

då skulle jag visserligen sova lugnt de kommande veckorna men sedan när jag flyttar inte ha en pinal att ta med mig. synd kanske, men det skulle åtminstone ge mig två veckors lugn.

och ärligt, vore det inte skönt att slippa allt bråte? ibland drömmer jag om att destillera mitt liv till saker som får plats i en riktigt stor resväska. då skulle jag leva livet av en vagabond.

yeah right.

jag vet inte vart jag ville komma med det här men nu ska jag sjunka ner i soffan och tröstäta lite kakor som kvällsmat. laters.

7 thoughts on “om att ha en puls på 367 två veckor before the fact.

  1. Jag vet exakt vad du menar! Två veckor kvar och jag har sådan jävla ångest över hur mycket skit vi har! Jag vet inte hur många rundor vi varit på tippen nu men dom anställda hälsar igenkännande på oss. Jag vill bara att det ska vara över.

      • Haha ja! Förmiddagsfika ftw! Vi ska dit idag. Igen. Men, åtta dagar kvar, åtta dagar, det går fort. Hade jag inte varit ett sådant kontrollfreak hade jag övervägt möjligheten att leja ut flyttpackning och hela köret.

      • Fort ja. Men shit vad man lider under tiden. Och jag HATAR att allt inte går ner fint och prydligt i flyttkartonger.

Kommentera

