om mina guldstjärnor.

jag har bestämt mig för ett belöningssystem för mig själv som baserar sig på guldstjärnor. när jag har ett visst antal så får jag nåt jag vill ha. här tänkte jag skriva upp allt som jag får guldstjärnor för.

typiskt kommer det att vara: sprang, yogade, körde pilates etc. inte så mkt: drack shots, rosé på balkongen, nattamat på donken. ni fattar.

jag vet vad min första belöning ska bli. men för att det här ska bli kul måste jag ha flera på lut så hjälp mig med förslag på vilka belöningar jag kan ge mig själv. vad borde jag vilja ha?

2 thoughts on “om mina guldstjärnor.

Kommentera

