om att bli överraskad av effekterna av träning.

idag har jag förtjänat ytterligare en guldstjärna. efter mys med bff så begav jag mig till gymmet. där befann jag mig på löpbandet i en evinnerlig stund, nåja, 40 minuter. same same. sen blev det en massa lyftande av vikter och sen begav jag mig hemåt. nöjd med dagens förvärv. minst sagt.

på vägen stannade jag till vid fältöversten och shoppade lite vin och mat till kvällen.
hemma så lagade jag maten. öppnade vinet. började sippa på vinet. gott var det! är det. det är ju inte slut än.

men…

efter ett glas så var denna fröken snurrig. wtf? jag köpte ju ändå bara en halvflaska = inte mkt. ett glas? snurrig?
this stinks, som lily brukar säga. vem/vad är det som is messing with me?

Kommentera

