om skatter från källaren.

behöver jag säga att den åkte i soptunnan när jag flyttade? dock hann jag kontemplera att det var donnie som var min favorit, att jag var sur på min 13:e födelsedag för att jag inte fick NKOTB-trosor i födelsedagspresent (ja, det fanns sådana!), att hela boken var i svartvitt, att jag har biljetten kvar, att jag kunde koreografin till alla låtar som hade videos och hur roligt det är att min mamma var på föräldrafritids medan jag och min kompis var på konserten.

4 thoughts on “om skatter från källaren.

Kommentera

