om planen som falerade innan den ens sattes i verket.

jag hade en plan för den här helgen som gick ut på att vända tillbaka dygnet.

förra helgen, under påsken alltså, somnade jag helt plötsligt vid 1 om nätterna. under påsken gick det ju bra eftersom det inte var några problem att sova till… ja, länge, dagen därpå.

sen kom jobbveckan. dödens död. jag har varit så trött. hela jag. huvudet. min kropp. så jag tänkte att ikväll, då skulle jag krascha i soffan och typ somna till let’s dance. men nej, jag är fortfarande vaken. jag kollade inte på let’s dance. somnade inte på soffan. jag har haft det trevligt. men inte sovit.

fan också. bra eller dåligt.

Kommentera

