om saker jag funderar på när jag är på gymmet – del 2.

idag studerade jag en kille som tränade med fria vikter i den stora salen, där jag också befann mig. medan jag lyfte mina vikter kunde jag betrakta honom i spegeln. han tränade väldans yvigt med kettlebells och tog i för kung och fosterland. rätt vad det är poppade denna tanke upp i mitt huvud: undrar om det där är hans fuck face? den där minen han gör när han tar i riktigt ordentligt?

hehe. det var väldans roligt i många sekunder.

ända tills jag började fundera på om min ta-i-för-kung-och-fosterland-min är min fuck face.

2 thoughts on “om saker jag funderar på när jag är på gymmet – del 2.

    • men eller hur! jag satte fnisset i halsen kan jag säga. och kämpade järnet med att se värdig ut när jag tog i… det gick sådär.

Kommentera

