om att behöva exorcism.

idag vaknade jag kl 7 och åt en god frukost. sen gjorde jag det här innan kl 13:
– tvättade
– dammsög
– städade badrum
– strök allt i garderoben som behövdes strykas
– lagade bulgur till veckans matlådor
– lagade lax till veckans matlådor
– gymmade

sen insåg jag att jag nog behövde lite exorcism, för det där var ju crazy, så jag åkte iväg och träffade hjördis. efter en runda på fotografiska, lite chokladglass på toppen av fjällgatan och prat under körsbärsträden på folkungagatan kände jag mig som mig själv igen.

Kommentera

