statusrapport.

jag tröttnade rätt snabbt på de svenska hemmafruarna i hollywood. jag vet inte, men maria montazami, hon bara måste ju komma från yttre rymden. o de där andra, fullmåneritual. gäsp.

i alla fall så ägnade jag tiden åt att leta nya roliga bloggar och det här inlägget fick mig att asgarva. och jag minns en tid då min allra käraste storasyster deklarerade att hon minsann aldrig skulle ligga med en moderat. och jag, som beundrade min syster över allt annat, instämde givetvis. sen den dagen, menar natten, då det hände så hade jag lite ångest. haha.

iaf, läs och skratta: kvinnopartaj – kommunism skulle absolut funka i praktiken

2 thoughts on “statusrapport.

Kommentera

