om jag bara inte vore så trött.

alltså den här jetlaggen dödar mig.

inatt vaknade jag kl 3, typ. kunde inte somna om. vid halv fem gav jag upp och gick upp. duschade länge. åt frukost länge. var ändå på jobbet redan tio i sju. efter tre idag gick jag. klockan fem hade jag en massagetid, skööööönt! men nu: efter middag och lite allmänt slappande är jag bara så där galet trött igen. hjärnan är som kola. vad ska jag göra för att inte sova, käre gud? be lite?

äsch, jag tar och kokar lite bulgur istället, tar en till dusch och textar lite pojkar. en perfekt plan för en sömnig måndag, inte sant? och när jag är klar är klockan säkert nio och då får man väl gå och sova. ja, det får man.

Kommentera

