jag drar till västkusten.

för att gå på festival. bestival. kul, eller?

just nu (som alltid innan jag ska iväg) skulle jag helst vilja ligga i sängen hela helgen och läsa böcker. men det ska jag inte. jag ska på festival. med jess och carina. och kul ska det bli, intalar jag mig, jag som just nu inte är inspirerad för fem öre.

jobbet har sugit musten ur mig på tre dagar. heja. jag har inte ens orkat packa än och tåget går 10.10 imorgon. heja igen.

nu är det jag som går och sover så att jag får den äran att gå upp tidigt imorgon så jag hinner packa.

mvh trött bitterfitta

Kommentera

