i feel it in my bones.

jag har tagit semester varje fredag i augusti så jag är ledig idag. fast bilden ovanför har inget med fredagar att göra. den skulle bara illustrera hur glad jag är (för ungefär sådär glatt ler jag just nu här där jag ligger i sängen och slappar) nu. så skönt att sova tills jag vaknade. utan väckarklocka. så skönt att ha sovit så gott. djupt och drömlöst. the best. så skönt att jag nu ska kliva upp klä på mig, ta min tidning under armen och traska bort till fiket och äta frulle. det är här bilden ovanför kommer in, igen. den är tagen i göteborg, under way out west, då vi satt på ett mysigt fik i solen och åt frukost den sista dagen. vi satt där länge, pratade, lekte med våra telefoner, tittade på folk, drack gott kaffe, kontemplerade inför dagen och kvällen och de konserter vi hade framför oss. det var en härlig morgon. en bra frukost. och den här fredagen har också varit en härlig morgon och det kommer att bli en härlig frukost. det här blir en bra dag. i feel it in my bones.

bilden är tagen av jess.

2 thoughts on “i feel it in my bones.

Kommentera

