fredag. jag orkar liksom inte tänka så jag snor den här listan av limpy.

tre saker jag inte förstår mig på: motmänniskor, cykelsport, idioti

tre saker som finns på mitt skrivbord/soffbord just nu: en kopp te, mörk choklad, doktor glas av hjalmar söderberg

tre saker jag gör jag just nu: bloggar, tänker på män, nynnar

tre saker jag vill göra innan jag dör: resa runt i sydamerika, lära mig att sjunga, bestiga ett berg

tre saker jag kan: prata, styra med hela handen, ta tupplurar

tre saker jag inte kan: sjunga, vara tålmodig, teckna

tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga, vara lugn och cool, dansa

tre saker jag tycker om: musik, dans, min familj

tre favoriträtter: mammas levergryta, lasagne, lomo (jo, det är en maträtt)

tre favoritlåtar: don’t you forget about me – the simple minds, hey princess – popsicle, try – the xx

tre favoritminnen: den där sommarnatten då ankaret hade släppt på segelbåten och vi var tvungna att gå upp och ankra om och sommarnatten var så ljuvligt vacker, den där vinterdagen då jag åkte störtlopp nerför barnbacken med min systerdotter, den där gången då vi inte hade ögon för andra än varandra och dansade hela natten lång

Kommentera

