carina berg: aj lav joo.

alltså: jag önskar att jag hade kompischans på carina berg. jag gillade henne redan innan dagens artikel i söndags DN men nu gillar jag henne ännu mer. fatta vilka smarta, fåniga, löjliga och skarpa samtal vi skulle ha. jag dör lite vid tanken.

och ett förslag: skulle inte ngn rolig kvinna som t ex nanna johansson, nour el-refai eller gina dirawi kunna intervjua i det allra sista ”berg flyttar in”? jo, det tycker jag faktiskt.

One thought on “carina berg: aj lav joo.

Kommentera

