miss universum goes organic.


jag bestämde mig för ett tag sedan för att börja med ekologisk hudvård och hårvård. så snart ngt har tagit slut har jag ersatt det med en ekologisk variant. först hudkrämen. nu hudlotion, duschcreme och rengöringscreme. det bästa av allt är att det har varit så enkelt eftersom de här produkterna finns på min lokala mataffär. eller det är det näst bästa. det bästa är faktiskt att produkterna inte har kostat skjortan. hudkrämen kostade runt 100kr. produkterna på bilden mellan 46 kr och 59 kr. helt överkomligt med tanke på att de är ekologiska och jag blir inte skinnad, behöver inte beställa hem från nätet eller besöka ngn annan butik än vad jag vanligtvis gör. hur enkelt som helst med andra ord.

ekologisk mat. ekologisk hudvård. nu ska jag börja jobba med tanken att sluta blondera mig. kan ta ett tag.

Kommentera

