om att glädjas med sina vänner.

två av mina vänner ska få sitt första barn om en vecka. det är helt galet, fantastiskt och något surrealistiskt över det faktum att de snart kommer att ha ett litet barn som bor hos dem på heltid. jag har inte riktigt förstått det trots att bff:ens mage är enorm. hjärnan är märklig.

jag minns så väl när hon berättade för mig att hon var gravid. det var tidig vår och vi var ute i vårsolen och promenerade. jag inbillar mig att det fanns en liten oro över att berätta för mig. kanske för att det skulle vara något som var svårt för mig på grund av det jag varit igenom. och visst, sorgen fladdrade till i mitt bröst, men den kunde inte överskugga den stora glädje och värme som jag kände över att de här två fina skulle bilda familj. att de skulle bli tre.

och snart är hon här, deras lilla och jag kan inte längta mer efter att träffa det lilla knytet. det kommer att bli fantastiskt!

Kommentera

