om att bli övertalad.

jag sitter på the motherfuckin’ tåg till vässan. vad hände? i shall tell you, mina lamm. jo, brita bff hände. och övertalade skickligt mig att kasta av mig mysbrallor, hoppa i duschen, i rena kläder och ta sista tåget till vässan där det utlovas dans. vem är jag att säga nej, tänkte jag, och är som bäst på gång att slutföra ordern. som sällskap på tåget har jag min egenhändigt tillagade julmust. se bild. det här kan ju inte bli annat än succé.

20121103-221557.jpg

Kommentera

