tanttrosor ftw.

idag läser jag det här hos katta kvack, det här hos mirjam och det här hos hanna och tänker att fan i helvete, vad är det för fel på världen. eller vänta: vad är det för fel på folk?

på gubbarna i programmet och i tidningarna?
på tv-producenterna på tv4?
på de som bestämmer vad som ska stå i aftonbladet?

jag blir så matt och trött och känner att jag borde bli fylld av en ilsken energi och ställa mig på barrikaderna och slå gubbarna hårt. men näe. jag gör så här istället:

hälsning till jan-olov

One thought on “tanttrosor ftw.

Kommentera

