julkalendern dag 6: berätta om bloggarna du läser.

det här var ju easy peasy och jag länkar helt sonika till fem favoriter. obs: ingen inbördes ordning. ok? ok.

nanna johansson

just another fucking blog

kakan

limpy

my friends are married

just ja. sen skulle jag ju b-e-r-ä-t-t-a om bloggarna. jaha. ja. jag vill läsa bloggar som får mig att skratta, att tänka till, ger min en inblick i världar som är långt i från mina, som får mig att känna igen mig, som helst uppdaterar ofta. tydligen ska de också vara skrivna av kvinnor.

färdig.

One thought on “julkalendern dag 6: berätta om bloggarna du läser.

  1. ooooooooh!

    kakan – visste inte att hon bloggade, klickade mig dit och hann inte ens läsa klart senaste inlägget (dvs det översta) för jag blev så himla exalterad och var tvungen att komma tillbaks hit och kommentera. glee! hon skriver om, och älskar, GLEE! jag behöver liksom inte veta mer än så för att veta att jag kommer gilla’t.

    just another fucking blog – aldrig läst men har nu plöjt igenom jag vet inte hur många inlägg! love it.

    och sen har vi godingarna my friends are married och nanna johansson. gah så bra, båda två.

    så nu försvinner jag i en timme (eller två) och läser bloggar. hej hej.

Kommentera

