första planen för det nya året.

jag brukar älska att planera och hade, förvånande nog, tills alldeles nyss noll planer för 2013. men så söndagssurfade jag lite och dök ner i min google reader och hittade ett inlägg om anna karenina. filmen alltså. och jag ba: handklapp, snurra runt min egen axel, kostymfilm och stora känslor och dessutom av working title. hurra! hur kan det INTE bli bra? den vill jag se – NU NU NU! och sen ba: surfa surfa surfa till sf.se och va? premiär i sverige 15 februrari 2013. aha, ok, ordna anletsdragen och se där: min första plan för 2013.

jag hoppas att hjördis kan tänka sig att se denna med mig. dels för att hon är en sån trevlig prick och dels för att vi faktiskt såg anna karenina på stadsteatern och det vore roligt att göra det här tillsammans också.

hjördis, biopremiär den 15 februari – hur låter det?

2 thoughts on “första planen för det nya året.

Kommentera

